Over Costimulus

AANGENAME KENNISMAKING

Ik ben Karine Vanderlooven, zaakvoerder van Costimulus.

Ik heb in een vorig leven mijn sporen verdiend in internationale hotellerie in verschillende regionale en internationale sales en marketing posities. In 2009 besloot ik mijn kennis en ervaring voor eigen rekening aan te wenden en Costimulus op te richten. Dat is ook alweer meer dan 10 jaar geleden: tja, time flies when you’re having fun!  Nog geen moment spijt van gehad. Ik heb in die +10 jaar zovele interessante en enthousiaste zaakvoerders kunnen helpen, en ik heb ook telkens iets van hen geleerd. Zalig! 

Mijn sterktes? Strategisch denkvermogen, diepgewortelde empathie, streven naar excellence, eeuwige goesting om bij te leren en meer dan 20 jaar ervaring in sales & marketing.
Geen digital native dus, wellicht daarom dat ik alles, ook social media, aan dezelfde kritische blik onderwerp en niets als vanzelfsprekend aanneem. 

Maar nieuw speelgoed, dat is altijd leuk , toch?

VELE KLEINTJES…

Marketing is momenteel zo veel omvattend dat je nooit expert kan zijn is alle disciplines. Het business model van Costimulus bestaat erin dat we per project bekijken welke expertise onze klant nodig heeft, en daarvoor met andere specialisten allianties aangaan.
Grote marketing – en communicatie bureaus hebben vaak meerdere experts in huis, maar die hebben geen 100% dagtaak, waardoor fees oplopen…
Dat hebben wij dus niet. Wij werken met andere zelfstandige of freelance experts samen die weten dat ze zich telkens weer moeten bewijzen. Telkens weer het beste van zichzelf geven. En die we enkel betalen voor de uren die ze aan jouw project besteden. Daardoor kunnen we een zeer hoge kwaliteit bieden aan prijzen voor zelfstandigen en KMO’s.

Zo hebben we doorheen de jaren een partnernetwerk aangelegd waarmee we ieders behoefte kunnen voldoen, maar werk jij graag met jouw graficus, webbouwer, copywriter, of wat dan ook, dat is allemaal mogelijk. Bij ons geen one-size-fits-all, wel maatwerk. Op jouw maat, binnen jouw budget.

“Karine zet je met haar no-nonsense aanpak weer met de voetjes op de grond. Ze spoort je aan het werk zodat je werk maakt van een marketingplan met haalbare mijlpalen. Ze leeft zich in in jouw missie, toetst haar beeld af en helpt je zo vooruit in het verhelderen van hetgeen waarvoor je met je bedrijf wil staan.”

Gui Boven

Organisatie-architect

MISSIE

Costimulus is ervan overtuigd dat iedereen die op een degelijke manier wil ondernemen een professioneel sales & marketing beleid nodig heeft, ook kleine KMO’s en ook zelfstandigen.

WAARDEN

Waarden die we bij Costimulus hoog in het vaandel draagt, zijn:

  • Business ethiek
  • Open communicatie
  • Engagement
  • Authenticiteit
  • Vertrouwen
  • Eerlijkheid
  • Bekwaamheid

 

Onze partners en leveranciers waarmee we samenwerken worden niet alleen af getoetst aan pure kennis, maar ook aan deze waarden. Enkel partners die deze waarden ook belangrijk vinden, zullen we ook voorstellen aan onze klanten.

Hier kan ik me wel in vinden

“Karine is een enthousiaste ondernemer en netwerker. Ze stimuleert je en port je zodanig dat nieuwe, frisse ideeën en opportuniteiten ontstaan. Haar advies is goud waard.

Anja Palmaerts

Zaakvoerder, Apexpro

+32 470 870 444
karine@costimulus.be

Onze recente berichten:

Denk in doelgroepen

“De klant” bestaat niet. Alles proberen verkopen aan iedereen zou wel eens kunnen uitdraaien op niets verkopen aan niemand. Leer denken in doelgroepen.

Stel doelstellingen

Zonder concrete doelstellingen is uw commercieel beleid als een kip zonder kop, uw plik plok acties leiden tot weinig of niets.