Social Media

Facebook, LinkedIn, Instagram…Iedereen kent het, maar je vraagt je misschien af of het echt nuttig is voor je zaak? Het antwoord is volmondig JA!
Waarom koopt een (potentiële) klant bij jou en niet bij een concurrent? Juist, omdat hij voor jou kiest. En waarom kiest hij voor jou? Omdat hij denkt dat hij jou kent, omdat hij je graag mag en omdat hij je vertrouwt. Dit hele “know-like-trust-proces” gebeurt tegenwoordig online, daarvoor wacht de consument niet meer tot er een eerste sales contact is geweest. Eigenlijk heeft de consument al beslist of hij je graag mag en vertrouwt, nog voor het eerste contact met jou er is geweest! En hij zal beslissen of dat live contact met jou er zal komen of niet… Mis die opportuniteit dus niet en zorg voor een professionele aanwezigheid op de voor jou relevante Social Media.

Wij bieden je 2 mogelijkheden om op een professionele manier gebruik te maken van de social media die het meest geschikt zijn voor jouw bedrijf.

SOCIAL MEDIA UITBESTEDING

Wij beheren jouw social media: Facebook, LinkedIn, Instagram. Bij ons zijn jouw social media in goede handen! 

SOCIAL MEDIA OPLEIDINGEN

Wil je het liever zelf leren? Boek dan een social media training. 1-op-1, in groep incompany of open training.

“Karine is er in geslaagd om ons op een korte tijd inzichten bij te brengen waar we zelf mee aan de slag kunnen. De wisselwerking loopt vlot en to the point. Onze sector was voor haar nieuw maar dat is uiteindelijk geen probleem gebleken, integendeel. Op gebied van SEO en social media is zij heel sterk. Beter een paar uur advies betalen dan dagen verspillen met ingewikkelde cursussen en boeken!”

Serge Wielandts

Zaakvoerder, Volvo Van Kasteren

+32 470 870 444
karine@costimulus.be

Onze recente berichten:

Stel doelstellingen

Zonder concrete doelstellingen is uw commercieel beleid als een kip zonder kop, uw plik plok acties leiden tot weinig of niets.

Denk in doelgroepen

“De klant” bestaat niet. Alles proberen verkopen aan iedereen zou wel eens kunnen uitdraaien op niets verkopen aan niemand. Leer denken in doelgroepen.

Vertel een verhaal!

Uw verhaal blijft veel beter plakken bij uw potentiële klanten dan een opsomming van uw producten of diensten.