Social Media Beheer

Social media uitbesteden?

Om op een professionele manier jouw Social Media te beheren, dienen wij eerst meer te weten te komen over jouw zaak. Aan de hand van een korte vragenlijst vertel je ons  wat wij moet weten. Dit deel is zeker zo belangrijk als het plaatsen van je berichten zelf, want wij gaan ze immers in jouw naam plaatsen, dus je wil dat dat goed gebeurt. Met kennis van zaken.

In het begin zal er een intens overleg tussen ons nodig zijn, na een tijdje kan het overleg via wekelijkse of maandelijkse mail. Dan kennen wij jouw zaak en weten we wat je wil. Dan kunnen we vol gas vooruit, bouwen aan jouw imago, jouw klanten binden en nieuwe klanten verleiden om bij jou te komen kopen.

“Wat kost het om mijn Social Media uit te besteden?”

Alleszins minder dan wanneer je het zelf zou doen. Wij werken sneller en efficiënter. En op de tijd die je bespaart, verdien je wellicht 2x terug wat je ons betaalt!

Het uitbesteden van jouw social media bestaat uit 2 luiken:

  • opstart fee: die is afhankelijk van het aantal social media dat je wil inzetten, of de social media reeds bestaan of nog dienen aangemaakt te worden, in welke staat ze verkeren, en van de complexiteit van je business en inwerkingstijd. Hier kunnen we pas na een kennismakingsgesprek en een korte analyse van jouw social media een prijs op kleven.
  • beheer: dat is afhankelijk van het aantal social media dat beheerd dient te worden: zie prijzentabel

“Karine is er in geslaagd om ons op een korte tijd inzichten bij te brengen waar we zelf mee aan de slag kunnen. De wisselwerking loopt vlot en to the point. Onze sector was voor haar nieuw maar dat is uiteindelijk geen probleem gebleken, integendeel. Op gebied van SEO en social media is zij heel sterk. Beter een paar uur advies betalen dan dagen verspillen met ingewikkelde cursussen en boeken!”

Serge Wielandts

Zaakvoerder, Volvo Van Kasteren

+32 470 870 444
karine@costimulus.be

Onze recente berichten:

Stel doelstellingen

Zonder concrete doelstellingen is uw commercieel beleid als een kip zonder kop, uw plik plok acties leiden tot weinig of niets.

Denk in doelgroepen

“De klant” bestaat niet. Alles proberen verkopen aan iedereen zou wel eens kunnen uitdraaien op niets verkopen aan niemand. Leer denken in doelgroepen.

Vertel een verhaal!

Uw verhaal blijft veel beter plakken bij uw potentiële klanten dan een opsomming van uw producten of diensten.