CALL-TO-ACTION (CTA)

De call-to-action is de oproep aan een websitebezoeker of lezer van een commerciële boodschap om tot actie over te gaan. Bijvoorbeeld om een product aan te schaffen, een brochure op te vragen of vrijblijvend een afspraak te maken. Een goede call-to-action is bepalend voor het succes van een website of reclame-uiting.

We kunnen er niet vanuit gaan dat de potentiële klant zelf op het idee komt om tot handelen over te gaan, al moet je je call-to-action natuurlijk ook weer niet overdrijven. Een goede opbouw, bijvoorbeeld aan de hand van het AIDA-model, is aan te raden.

     

    +32 470 870 444
    karine@costimulus.be

    Onze recente berichten:

    Denk in doelgroepen

    “De klant” bestaat niet. Alles proberen verkopen aan iedereen zou wel eens kunnen uitdraaien op niets verkopen aan niemand. Bekijk in onze vlog hoe je leert denken in doelgroepen.

    Stel doelstellingen

    Zonder concrete doelstellingen is je commercieel beleid als een kip zonder kop. Plik plok acties zullen weinig of geen effect hebben. In deze vlog vertellen we je hoe je te werk kan gaan om jaarlijkse doelen te stellen.