CUSTOMER JOURNEY

De term customer journey slaat letterlijk op de reis die een klant aflegt op weg naar het afnemen van een product of dienst. Dit begint bijvoorbeeld met de oriëntatie, waar je op een gepast moment al op moet inspelen. De customer journey speelt een steeds grotere rol in contentstrategieën. Steeds meer bedrijven zien de waarde van het bieden van kwalitatieve content op het juiste moment in de customer journey. Ook je website moet goed in orde zijn en inspelen op de fases die je (potentiële) klant doorloopt.

     

    +32 470 870 444
    karine@costimulus.be

    Onze recente berichten:

    Stel doelstellingen

    Zonder concrete doelstellingen is uw commercieel beleid als een kip zonder kop, uw plik plok acties leiden tot weinig of niets.

    Denk in doelgroepen

    “De klant” bestaat niet. Alles proberen verkopen aan iedereen zou wel eens kunnen uitdraaien op niets verkopen aan niemand. Leer denken in doelgroepen.

    Vertel een verhaal!

    Uw verhaal blijft veel beter plakken bij uw potentiële klanten dan een opsomming van uw producten of diensten.