Carl Vande Vyvere

Carl Vande Vyvere

“Ik had zelf slechts weinig ervaring met marketing en kon dus dure woorden van haar concullega’s niet volgen. Karine daarentegen legt het helder en duidelijk uit na eerst uitgebreid de tijd te nemen om jouw verhaal/ situatie te horen. Via KMO Portefeuille...

Ariadne Wils

“Samen met Karine hebben wij onze marketing onder de loep genomen. Daaruit voortvloeiend een marketingplan opgesteld, evenals een plan van aanpak, een sociale media planning én bijhorende opleiding, enz.. Fantastisch! Karine is écht iemand met kennis van de...

Daniel Corten

“De grondige, methodische aanpak van Karine was voor mij de aanleiding om na te denken over hoe ik nieuwe klanten verwerf. Dat leidde al tot nieuwe inzichten. Dank zij het marketingplan datz ij vervolgens voor mij heeft opgesteld, kan ik mijn klantenwervingnu op...

Serge Wielandts

“Karine is er in geslaagd om ons op een korte tijd inzichten bij te brengen waar we zelf mee aan de slag kunnen. De wisselwerking loopt vlot en to the point. Onze sector was voor haar nieuw maar dat is uiteindelijk geen probleem gebleken, integendeel. Op gebied...

Michel Albertz

“Karine is een ongelooflijk gedreven onderneemster met een enorme flair voor marketing. Haar uitgebreid netwerk en vooral haar grondige kennis van de marketingmarkt maakt van haar de ideale partner voor het begeleiden van een marketingcampagne en/of het...

+32 470 870 444
karine@costimulus.be

Onze recente berichten:

Denk in doelgroepen

“De klant” bestaat niet. Alles proberen verkopen aan iedereen zou wel eens kunnen uitdraaien op niets verkopen aan niemand. Bekijk in onze vlog hoe je leert denken in doelgroepen.

Stel doelstellingen

Zonder concrete doelstellingen is je commercieel beleid als een kip zonder kop. Plik plok acties zullen weinig of geen effect hebben. In deze vlog vertellen we je hoe je te werk kan gaan om jaarlijkse doelen te stellen.